Healthline Media, Inc. הוא אתר אינטרנט אמריקאי וספק של מידע בריאותי שבסיסו בסן פרנסיסקו, קליפורניה. היא נוסדה בשנת 1999, הושקה מחדש בשנת 2006, והוקמה כישות עצמאית בינואר 2016. Healthline דורגה לקראת האמצע של אתרי מידע בריאות מובילים. מחקר על אתרי בריאות מובילים שפורסם בשנת 2021 העריך את איכותו כ"טובה", בהשוואה לציונים ה"מצוינים" של MedlinePlus ולדירוג "הוגן/טוב" של Medical News Today.
תיאור
Healthline Media מפעילה את healthline.com, המפרסמת מידע על בריאות ואיכות חיים. היא גם סיפקה תוכן בריאותי לאתרי צד שלישי. בשנת 2010, Healthline Media חתמה על הסכם לספק תוכן רפואי וקשור לבריאות ל- Yahoo! בריאות. שותפים אחרים כללו את AARP.com, אתר האינטרנט של Dr.
Oz Show, וחברת הביטוח Aetna.
מחקר משנת 2020 על קריאות דירג את Healthline במקום השני הכי קשה לקריאה (רמת ההשכלה הגבוהה ביותר הנדרשת) בין חמש תוצאות החיפוש המובילות בגוגל עבור " פנילקטונוריה ", למעט ויקיפדיה.
היסטוריה
Healthline Media נוסדה בשנת 1999 על ידי מומחה האנדוקריניות ג'יימס נורמן בשם YourDoctor.com. בשנת 2006, החברה הושקה מחדש בשם Healthline Networks.
בשנת 2011, דווח כי Healthline הפסידה כסף בגלל שהיא נותנת רישיון לתוכן שלה מאחרים. החברה השקיעה מיליון דולר כדי לפתח תוכן משלה. עד 2013, היו לה יותר מ-21 מיליון דולר בהכנסות ו-105 עובדים, עם משרדים בניו יורק ובסן פרנסיסקו. Deloitte דירגה את Healthline Media כאחת מ-500 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בצפון אמריקה בין השנים 2010 ל-2013.
בינואר 2016, Healthline גייסה 95 מיליון דולר במימון הון צמיחה באמצעות Summit Partners. על פי תנאי ההסכם, עסקי המדיה של Healthline הוקמה כישות עצמאית עם דיוויד קופ כמנכ"ל. המשרד רכש את אתר חדשות הבריאות Medical News Today ואת אתר ההתייחסות MediLexicon במאי 2016.
ביולי 2019, Healthline נרכשה על ידי Red Ventures. באוגוסט 2020, Healthline רכשה את Psych Central.
קבלה
בעוד שכותבים מסוימים השתמשו במונחים כמו "אמין" כדי לתאר את Healthline, אחרים הטילו ספק באיכות התוכן שלו וגם בשימושיות ובקריאות שלו.
לדוגמה, באתר Health News Review נאמר כי מאמר Healthline על תרופה חדשה השתמשה בשפה פרסומית שהועתקה מההודעה לעיתונות של יצרנית התרופות, זניחה לצטט תופעות לוואי, ומסגרת את היתרונות הנטענים של התרופה בשפה מטעה שלא הצליחה לשקף במדויק את העדויות בכתב עת רפואי בעל ביקורת עמיתים. סוקר חדשות אחר ציין כי מאמר על דיכאון ציטט מחקרים שלא עברו ביקורת עמיתים, אך סיפק "מספר נקודות מבט הן בתוך ומחוץ למאמרי המחקר" ללא הגזמה.
במחקר שהשתמש בכיסוי של כאבי צוואר כדי להעריך כלי שנועד לסקור אתרי בריאות, Healthline קיבלה את הציון "טוב". בפרט, הוא קיבל ציונים גבוהים בתחומים כמו דיוק, קריאה, חשיפת מקורות ובעלות ושימושיות, עם ציונים נמוכים יותר בתחומים כמו מקיפות ונגישות.